Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Беспалюк Х$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Беспалюк Х. М. 
Комплексне дослідження бізнес-портфеля приладобудівного підприємства [Електронний ресурс] / Х. М. Беспалюк, І. М. Ілів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 53-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 752.725 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Чухрай Н. І. 
Установлення оптимальної ціни на новий товар [Електронний ресурс] / Н. І. Чухрай, Х. М. Беспалюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 23-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Беспалюк Х. М. 
Особливості формування та оцінювання "лійки конверсії” веб-сайта та блогу [Електронний ресурс] / Х. М. Беспалюк, О. І. Глянцева // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 835. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_20
Розглянуто окремі питання, пов'язані з формуванням "лійки продаж" (ЛП) в Інтернеті, виділено поняття "лійка конверсії", яке доцільно вживати за умови, коли коефіцієнт конверсії визнається на кожному етапі, виділеному у ЛП і його особливості. Виокремлено основні етапи ЛП, наведено основні рекомендації, які можна використовувати організаціям на практиці з метою збільшення конверсії на кожній сходинці ЛП; наведено основні функціональні можливості ресурсу SimilarWeb у сфері надання відкритих статистичних даних з функціонування окремих веб-сайтів (ранг трафіку, середній час перебування на сайті, показник відмов, розподіл трафіку по країнах, джерела трафіку, основні ключові слова та конкуренти), на основі яких робляться попередні висновки про ефективність конкретного ресурсу та його основних конкурентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 189.825 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Новаківський І. І. 
Оптимізаційна модель розподілу обсягу інвестицій між бізнес-напрямками диверсифікованого підприємства [Електронний ресурс] / І. І. Новаківський, Х. М. Беспалюк, Н. С. Лущак // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_24
Розглянуто проблеми розподілу обсягу інвестицій між бізнес-напрямками підприємства, а саме - пошуку їх оптимального співвідношення з метою максимізації очікуваного прибутку чи мінімізації ризику. Мета роботи - адаптація інструментів теорії портфельних інвестицій, зокрема, методик, запропонованих Г. Марковіцем та У. Шарпом, до процесу побудови оптимального бізнес-портфеля промислового підприємства. У результаті досліджень розроблено методику оцінки, яка заснована на встановленні регресивної залежності між результатами - прибутком і чинниками - інвестицій, а також між їх змінами. Запропонована методика надає можливість визначити зміну значень прибутковості бізнес-портфелю від зміни обсягів інвестування при відсутності між ними математичної залежності, сприяє більш чіткому визначенню конкурентних переваг бізнес-портфеля, і, як наслідок, підвищенню його стабільного передбачуваного розвитку. Побудована в роботі математична модель оптимізації розподілу обсягу інвестицій по бізнес-напрямках враховує стан ринку, а також розподіл інвестицій між стратегічними бізнес-одиницями в попередніх періодах. На основі аналізу математичних моделей прогнозу сформульовано оптимальну стратегію визначення структури бізнес-портфеля.
Попередній перегляд:   Завантажити - 685.285 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Беспалюк Х. М. 
Дизайн мислення як ефективний метод адаптації до змін [Електронний ресурс] / Х. М. Беспалюк, К. В. Процак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2021. - Т. 5, № 1. - С. 121-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2021_5_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.779 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Огінок С. В. 
Аутсорсинг інформаційних технологій як інструмент оптимізації діяльності підприємства [Електронний ресурс] / С. В. Огінок, М. В. Федунь, Х. М. Беспалюк // Економічний простір. - 2022. - № 181. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2022_181_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.821 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського