Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Беспалюк Х$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Беспалюк Х. М. Комплексне дослідження бізнес-портфеля приладобудівного підприємства [Електронний ресурс] / Х. М. Беспалюк, І. М. Ілів // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 53-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_7
| 2. |
Чухрай Н. І. Установлення оптимальної ціни на новий товар [Електронний ресурс] / Н. І. Чухрай, Х. М. Беспалюк // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 23-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_4
| 3. |
Беспалюк Х. М. Особливості формування та оцінювання "лійки конверсії” веб-сайта та блогу [Електронний ресурс] / Х. М. Беспалюк, О. І. Глянцева // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 835. - С. 131-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_20 Розглянуто окремі питання, пов'язані з формуванням "лійки продаж" (ЛП) в Інтернеті, виділено поняття "лійка конверсії", яке доцільно вживати за умови, коли коефіцієнт конверсії визнається на кожному етапі, виділеному у ЛП і його особливості. Виокремлено основні етапи ЛП, наведено основні рекомендації, які можна використовувати організаціям на практиці з метою збільшення конверсії на кожній сходинці ЛП; наведено основні функціональні можливості ресурсу SimilarWeb у сфері надання відкритих статистичних даних з функціонування окремих веб-сайтів (ранг трафіку, середній час перебування на сайті, показник відмов, розподіл трафіку по країнах, джерела трафіку, основні ключові слова та конкуренти), на основі яких робляться попередні висновки про ефективність конкретного ресурсу та його основних конкурентів.
| 4. |
Новаківський І. І. Оптимізаційна модель розподілу обсягу інвестицій між бізнес-напрямками диверсифікованого підприємства [Електронний ресурс] / І. І. Новаківський, Х. М. Беспалюк, Н. С. Лущак // Бізнес Інформ. - 2014. - № 5. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_5_24 Розглянуто проблеми розподілу обсягу інвестицій між бізнес-напрямками підприємства, а саме - пошуку їх оптимального співвідношення з метою максимізації очікуваного прибутку чи мінімізації ризику. Мета роботи - адаптація інструментів теорії портфельних інвестицій, зокрема, методик, запропонованих Г. Марковіцем та У. Шарпом, до процесу побудови оптимального бізнес-портфеля промислового підприємства. У результаті досліджень розроблено методику оцінки, яка заснована на встановленні регресивної залежності між результатами - прибутком і чинниками - інвестицій, а також між їх змінами. Запропонована методика надає можливість визначити зміну значень прибутковості бізнес-портфелю від зміни обсягів інвестування при відсутності між ними математичної залежності, сприяє більш чіткому визначенню конкурентних переваг бізнес-портфеля, і, як наслідок, підвищенню його стабільного передбачуваного розвитку. Побудована в роботі математична модель оптимізації розподілу обсягу інвестицій по бізнес-напрямках враховує стан ринку, а також розподіл інвестицій між стратегічними бізнес-одиницями в попередніх періодах. На основі аналізу математичних моделей прогнозу сформульовано оптимальну стратегію визначення структури бізнес-портфеля.
| 5. |
Беспалюк Х. М. Дизайн мислення як ефективний метод адаптації до змін [Електронний ресурс] / Х. М. Беспалюк, К. В. Процак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія : Проблеми економіки та управління. - 2021. - Т. 5, № 1. - С. 121-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPP_2021_5_1_12
| 6. |
Огінок С. В. Аутсорсинг інформаційних технологій як інструмент оптимізації діяльності підприємства [Електронний ресурс] / С. В. Огінок, М. В. Федунь, Х. М. Беспалюк // Економічний простір. - 2022. - № 181. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2022_181_23
|
|
|